torsdag den 21. august 2014

FlaminGO GO GO

Idag skulle jeg ha styr på en masse praktiske ting, nogen drøn kedelige og andre hyggelige som indkøb af fødselsdagstøj til storemusen. Om en uge er det 8 år siden jeg blev, mor. Ret vildt at tænke på hvad der er sket siden.
Mens jeg står der i køen hos H&M forelsker jeg mig i intet mindre end en Flamingo tapedispenser. Jeg har ikke brug for den, jeg har ikke plads til den, jeg har ikke ønsket mig den, men åhhh jeg måtte eje.
Her til aften ville jeg så finde et link så den kan få lov til at stå hos jer der lige som jeg taber jeres hjerte til neon-flamingo-tape-uunværlighed. Men det lykkedes ikke. Til gengæld fandt jeg andre virkelig fine. Det er lige før man skulle begynde at samle på Flamingo tapedispensere.







2 kommentarer:

  1. Alle har da brug for en flamingotapedispenser :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt vi er enige ;) Kunne slet ikke stå for den :)

      Slet