Engle daler ned i skjul

Vi klipper, pakker, printer, fotograferer og gør ved. Vi er snart klar til at byde velkommen i vore fælles shop NoMy.tictail.com. Der skal bare lige være styr på de sidste detaljer som basis farver, limited edition farver, julefarve, hele året farver, snore, poser, postkort og priser. Vi satser på at vi inden midten af september kan åbne op for vores lille univers. Vi har planer om forskellige gør det selv vejledninger, gør det sammen med andre og gør det til bedstemor. De små englebasser er den oplagte værtinde gave til juletiden, de vil være søde både på juletræet, i vinduet eller på en gren i vase.

Det er fantastisk at sidde med resultatet af et års drømme og samarbejde. Jeg ville ikke ha troet det for et år siden men det er faktisk ganske muligt at samarbejde #påtværsafgrænser. Det kræver mange sms'er, mails og møder live. Men det er sjovt og vi har efterhånden ret godt styr på hvad vi hver især mener med de forskellige humørikoner.






Kommentarer

  1. Tak for lykønskningen - vi havde en skøn dag lige som jeg havde drømt, at den skulle være. Det bliver spændende med jeres butik. Jeg har mentalt allerede lagt engle til årets værtindegaver (og mig selv) i julen i kurven. Så venter jeg bare på butikken åbner ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at dagen blev som ønsket! Og dejligt du er klar til vi åbner bixen! :)

      Slet
  2. Svar
    1. Tak skal du have! Vi er også svært glade for dem :)

      Slet
  3. ja vi er flittige og det hele er så super spændende! Skønt at vi gjorde det :-*

    SvarSlet
    Svar
    1. Så fantastisk at du lige sad i min stue den dag hvor vi fik ideen :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg