fredag den 8. august 2014

En god dag indeed!

Idag er startet med så meget kriller i maven og jubel at resten af dagen kun kan blive god! Kl 7.45 bankede Mr Postman på døren og jeg åbnede fluks uden at overveje min beklædning. Nattrøje. Med sig bragte den rare og noget befippede postmand hele tre kasser med lækkerier til mig. To af kasserne indeholdt mine nye kunstkort som netop er lagt til salg i shoppen. Den sidste var fyldt med det smukke julepynt jeg har lavet i samarbejde med Nola under navnet NoMy.
Det er så fedt at skære kasserne op og se de produkter man har bestilt for første gang. Se om det man tænkte ville fungere, og se om det man så på skærmen også er smukt i virkeligheden. Denne gang er jeg mere end tilfreds. Nu mangler jeg bare mine bordskånere/skærebrætter/serveringsfade/ophæng som er lidt forsinkede fra Sverige. Men idag kan deres forsinkelse ikke slå mig ud!




8 kommentarer:

  1. Åh de kort skal altså hjem til mig hurtigst muligt!!!

    SvarSlet
  2. Svar
    1. 1000 tak :) Jeg er også virkelig glad for dem!

      Slet
  3. Sikken dejlig dag! Smukke kort, glæder mig meget til at se bordskånere og julepynt (når den tid kommer :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Mette! Og 1000 tak for pakken jeg elsker det <3 jeg er igang med at samle en sammen til dig så hold øje med posten i næste uge :)

      Slet
  4. Jeg har bestilt dine fine kort☺️

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg så det :) Så dejligt, det er pakket og klar til at blive sendt mandag. Vejret har været for vildt idag til jeg turde gå ud med pakkerne i regnen :)

      Slet