mandag den 11. august 2014

Boxland 2014

På lørdag slår jeg, sammen med Tina,  lågerne op til den lille blå box ude i Boxland på Carlsberg. Boxen skal jeg fylde ud sammen med danmarks lækreste briller fra foof.dk og magisk blødt tøj fra &Bagger. I morgen eller onsdag modtager jeg mine planetbrikker, postkortene ligger pakket og klar og jeg satser på at nå et par unikatryk eller fem inden lørdag. Foof.dk medbringer de sidste nye lækre stel (+alle de andre) og &Bagger giver fantastiske rabatter på sit lækre tøj.  Vi glæder os til at få besøg og skal du have briller så husk at medbringe dine brilleoplysninger, det gør det hele så meget nemmere.
Jeg laver en god markedspris på mine bordskåneplaneter og alle der møder op må vælge et gratis kunstkort.
Faktisk er der ingen undskyldning for ikke at komme forbi. Både lørdag og søndag har vi åbent fra kl. 10.00-17.00 (med mindre vejret byder noget andet, vi opdaterer på facebook hvis tiderne ændre sig)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar