Bare kom an

Man må sige at idag virkelig understreger sommerens afslutning. Vi er næsten sejlet væk her ude på øen, fødderne er dog stadig tørre og det er da altid noget. Når det regner så voldsomt som det har gjort det sidste døgn får jeg altid nervøse trækninger, i juli 2011 var vi nemlig så "heldige" at vores lejlighed på 1. sal blev oversvømmet. Siden har vi sat i stand og fået tætnet, men det giver lige et lille gip når regnen pisker ned.
Når jeg om mange år ser tilbage på sommeren 2014 vil der være 3 ting som står helt klart.
1 Vi fik solgt vore lejlighed med rekordfart.
2 Jeg havde den skønneste tur til Berlin med storemusen.
3 Vi købte nyt hus og planlagde vore liv i Sorø.
Jeg vil også de næste år huske denne sommer for at være fyldt med sol, smukke bekendtskaber og sjove mennekser. Bloggen bliver ved med at udvikle mig og jeg møder hele tiden nye skønne mennesker.

I september har jeg aftalt med en af de sødeste piger jeg har mødt gennem bloggen at vi skal udfordres lidt. Vi er blevet enige om 9 overskrifter/emner. 9 overskrifter/emner som skal inspirere os til at skrive nogle indlæg som måske ligger uden for komfortzonen, eller bare kan give mulighed for nye vinkler. Det 10. emne vil vi gerne have hjælp til så har du en god ide kom bare an, alle forslag er velkommen, vi  trækker lod blandt alle når september lakker mod enden.
Hvis du føler dig inspirerede så skriv endlige med, giv gerne lyd hvis du hopper med på Septemberudfordringen så vi kan kigge forbi.

1 Madopskrift
2 Diy
3 Indretning
4 Oplevelse med børn
5 Boganmeldelse
6 Børns hverdag
7 Museumsanmeldelse
8 Ønskeliste
9 Bloganbefaling
10 ?????

OBS! Børn kan selvfølgelig skiftes ud med; mand, kæreste, hund, ven, kat, elefant you name it!

Kommentarer

  1. Ih det lyder hyggeligt. Jeg vil gerne lege med, men da jeg ikke har børn, får jeg svært ved især nr. 6 - jeg kan måske nok finde et barn at opleve noget med, som jeg kan skrive om på nr. 4. Hmm - jeg må vist i tænkeboks. Måske bliver mit moderate mål at skrive 10 blogindlæg i september. Nogle af dem om vores bryllup for et par uger siden... Der kan jeg måske både ramme madopskrift, diy, indretning og ønskeliste hihi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne være hyggeligt Anne-Mette hvis du vil være med på så mange som muligt og du må gerne bytte børn ud med kæreste/mand eller bryllup :)

      Slet
  2. Jeg vil da også gerne lege med :-) Tager i emnerne i rækkefølge eller tilfældigt? Hmm, nummer 10… Den må jeg lige tænke over!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh hvor hyggeligt! Tror vi tager dem efter humør :)

      Slet
  3. Super god ide! Jeg fristes til at lave med, men holder mig i skindet....jeg har vist for mange blogindlæg der burde skrives i forvejen! ;-)
    Held og lykke med det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Tak Nola, man behøver ikke skrive om alle sammen, hvis du føler dig inspireret så bare kom an :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg