torsdag den 31. juli 2014

#sommerheleåret

Jeg har flere gange sukket over den fine fine voksdug som Rakel fra bloggen Bare Wunderbar har vist frem på instagram flere gange. Dugen har den helt rigtige stemning, lidt mormor, lidt kolonihave, lidt sommerhus og meget blomstereng. Da vi i søndags satte underskriften vidste jeg at det første der skulle købes til det nye hus og vores kommende haveborde var denne smukke voksdug. Så idag drog jeg ind til Stof og Stil for at købe den. Og jeg må sige den lever op til forventningerne og meget mere faktisk. Den er så fin i farverne, udtrykket og stregen, det er lige mig og jeg glæder mig til at nyde morgenmaden i solen i min fine have ved den fine dug som bringer sommer hele året!
Den fine franske sølv brødkurv har jeg netop fået af Laura fra Smukt brugt som er hjemvendt fra det franske. Hun har fine sager med hjem, dejligt at sommerferien snart er over og alle de mennekser man holder af er i nærheden igen! (så længe vi bor på Amager i hvert tilfælde)


4 kommentarer:

  1. Den har jeg også kigget forelsket efter et pænt stykke tid, den dug...

    Måske jeg skulle tage at give mig selv den...

    Hmm...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg da at du skulle :) Jeg er virkelig glad for min og glæder mig til at ligge den på bordet når vi flytter :)

      Slet
  2. Så fin den er... sådan en skal vi da vist også have til vores "nye" hus. Jeg kunne tænke mig den i køkkenet. Tak for tippet ;-)

    Kh Camille Milk

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :) Den vil passe smukt ind i de norske fjelde :) Glæder mig til at følge med i livet på fjeldet!

      Slet