Solgt

Det var det. Vores Amager eventyr lakker mod enden. Det har varet 11 fantastiske år med et lille afbræk på 1,5 år på Nørrebro. Jeg er vild med Amager og i særdeleshed det område vi har boet i. Vores nabolejlighed var min første lejlighed, der bor lige nu 3 af de vigtigste mennesker i mit liv, så det er ikke kun Amager vi forlader men også nær familie. Men det bliver godt! Det bliver rigtig godt og manner jeg glæder mig til at indrette og skabe de nye rammer for vores familie. Vi har endnu ikke fundet noget nyt at bo i. Nogen dage har jeg is i maven og ved at det rigtige nok skal dukke op, andre dage er jeg helt i panik og tror vi ender på en papkasse ved metroen.
Lejligheden blev solgt mens vi var på ferie og ud fra hvad mægler har fortalt så er det de helt rigtige der har købt og nu skal have deres liv i Amagers dejligste lejlighed!


Kommentarer

  1. Tillykke med salget! Det bliver spændende at følge med i, hvad i ender med at købe og hvor henne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja det bliver super spændende, i øjeblikket kan vi dog næsten ikke holde spændingen ud :)

      Slet
  2. Det gik da dejligt hurtigt (selv om jeg godt kender det med isen... Da min mand og jeg solgte vores ejerlejlighed, manglede vi stadig 2 dage før vi skulle flytte noget at bo i - Men det hele endte med at gå op i en hjere enhed!!!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja 9 dage fra den officielt blev sat til salg, så vi kan da ikke klage over det :) Dejligt at høre det lykkes til sidst at finde noget at bo i for lige nu synes vi godt nok det ser sort ud :)

      Slet
  3. Så dejligt for jer. Tillykke med det.

    Hvis ikke I finder noget, må I igang med at tænke ud af boksen ;-)

    Kh Camille Milk

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi tænkte langt ud af boxen, helt til norge, men som du jo har læst endte vi syd på i stedet :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg