NoMy.dk

Der sker ting og sager. Ud over det der med at vi lige købte et hus!!! Så sker der også en masse spændende på My:minMy fronten. Jeg går, som det nok er gået op for nogen, og venter i SPÆNDING på at modtage forsendelsen fra Sverige med mine planetbrætter. Jeg planlægger nye produkter, søger i Tyrkiet, Indien og Kina. Snakker med ambassader og fagfolk og søger ekspertisen hos de dygtige kvinder jeg omgiver mig med.
En af de kvinder som har fået stor betydning for mig både som Blog"kollega", veninde og sparringspartner er Nola. Nola mødte jeg for første gang 5. august sidste år og siden er det blevet til mange hyggelige, kreative og udviklende stunder her i Kbh og en hel weekend i Zürich. Så snart vi ses flyver ideerne gennem rummet. Mange af ideerne bliver gemt, flere bliver afprøvet og nogen bliver ført ud i livet.
Vi har taget et lille spring og slået os sammen. Sammen og stadig hver for sig, vi er ved at være klar til at sende første ordre afsted på mandag når industriferien er forbi. Den første ide blev til i december 2013 og har udviklet sig stille og roligt for at være klar til julemarkederne 2014.
Vi vil arbejde sammen under navnet NoMy.dk og glæder os til og håber på at mange af vores ideer kan føres ud i livet. Med små skridt og respekt for vores hverdage i to forskellige lande er jeg sikker på at vi nok skal komme frem.

Kommentarer

  1. Spændende og tillykke med huskøbet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så spændende vi glæder os til at vise det endelige resultat :)

      Slet
  2. Hvor lyder det spændende!! Det kan kun blive godt, når to så kreative mennesker slår pjalterne sammen. Glæder mig til at se og høre mere!
    Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød! Du slipper skam ikke for at få en lille prøve tilsendt når de lander på matriklen :)

      Slet
  3. Hvor sker der bare utroligt meget spændende for dig! Tillykke med hus, planetbrætter og NoMy! Jeg glæder mig til at følge med. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er helt vildt fantastisk! Må også knibe mig i armen flere gange om dagen :)

      Slet
  4. ja, det er vildt hvad tilfældigheder kan sætte gang i og skabe. Jeg er glad og imponeret af at vi trods grænser kan holde kreativiteten oppe og snart kan lade vores 1. projekt flyve ud i verden :-D
    Dejlig mavefornemmelse og dejlig veninde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker de tilfældigheder vi stødte ind i!!

      Slet
  5. Hvor er det fedt for jer...et stort tillykke herfra :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak! Vi glæder os til at sidde med det endelige resultat i hånden :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg