mandag den 14. juli 2014

My name i Hawn, Goldie Hawn

Oh My Lord!! foof.dk har fået nye briller hjem! Jeg var forbi forleden for at se skønhederne live. Det var lige før jeg fældede en lille tåre. Hold nu op de er flotte. Jeg er vild med alle tre men må tilstå at den gule er lige i øjet, so to speak! Hold nu op den er smuk både som almindelig brille og som solbrille.
Jeg fik også lov til at se på nogen af de briller der er på tegnebrættet og nogen af dem som kommer til eftersommeren. Der er guf på vej kan jeg godt love jer! Jeg holder jo på at alle brilleaber har ret til en brillegarderobe så man kan skifte efter humør og tøj og med foof.dk kan det rent faktisk lade sig gøre uden at sælge arvesølvet! Brillerne koster 995,- inkl styrke (-/+3) eller endnu billigere hvis man bliver medlem.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar