tirsdag den 8. juli 2014

Mit univers

Jeg er så spændt, glad, nervøs og en lille smule meget lykkelig. Jeg har fået en prøve på noget jeg har lavet, og i sidste uge sendte jeg den endelige ordre afsted og afventer nu at produktionen er færdig og posten banker på med store pakker til mig.
Jeg har malet, trykt og designet planeter som kan bruges til en masse. Jeg nævner i flæng bordskåner, skærebræt, serveringsfad, stillebensbrik, pynt-til-væggen og sikkert en masse mere.
Efter de malede planeter er scannet ind har jeg fået uvurderlig hjælp fra min veninde Nola til alt det computerrelaterede. Endnu engang må jeg bøje mig i støvet og udbringe en skål for alt det fantastiske blogland kan føre med sig!
Så snart planeterne lander på adressen kommer de til salg via min lille webshop. De kommer i fire smukke farver, i to forskellige størrelser.
Jeg håber at vil tage godt imod dem, og glæder mig til at se hvor de lander henne.








16 kommentarer:

  1. De er SÅ smukke! Stort tillykke med produktionen - det må føles lidt vildt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak! Det føles SÅ vildt og jeg kan snart ikke vente længere på at modtage pakkerne!

      Slet
  2. Hvor er du sej! De ser skønne ud, glæder mig til de kommer på shoppen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak sødeste Kristina! Du er da selvskrevet til at skulle modtage en :) Jeg har haft dig rigtig meget i tankerne under produktionen :)

      Slet
  3. Stort tillykke! Den er altså vildt flot i blå (sagde hende der har en kæmpe forkærlighed for blå)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Sine! Og der kommer 2 blå :) Jeg er så glad for dem og glæder mig til at sidde med dem alle i hånden!

      Slet
  4. Det er meget smukt. Kunne godt forestille mig hvordan det kunne pynte på et frokostbord som serveringsfad. Smukt arbejde!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak! Ja synes den fungerer så fint som serveringsfad!

      Slet
  5. De er super flotte! Glæder mig til at se de andre farver også :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh det gør jeg også Anne-Mette, de tre andre farver har jeg kun set på computeren så det er meget spændende!

      Slet
  6. Virkelig flot! Glæder mig også til at se de andre farver - og IRL. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina, kan godt nok ikke vente meget længere til at have dem alle sammen så jeg også får lov til at se farverne live, det er jo noget helt andet end på Computeren!

      Slet
  7. Glæder mig til at se, hvad der kommer i shoppen. Tillykke med produktionen og fortsat god sommer.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak! De kommer på shoppen så snart jeg har modtaget dem. Rigtig god sommer til dig også :)

      Slet