torsdag den 24. juli 2014

Højtryk, lavtryk, serigrafitryk

Danmark ligger i et masivt højtryk, vi går og sveder og må sige at aktivitetsniveauet er på absolut lavtryk . Om aftenen ligger halvdelen af lejligheden i skygge og dette indbefatter også mit krearum. Så i går tog trykkefanden ved mig, rammer og rakler blev støvet af og binder blev blandet med klare pigmenter. Jeg fik trykt lidt bestillinger og  afprøvet nye teknikker og ideer. Inden for 2 uger modtager jeg mine planeter fra Sverige og jeg kan næsten ikke vente, i mellemtiden må jeg fordrive tiden med andre hyggelige sysler. Idag tager vi på tur, bl.a. ind til min krea pusher for at hente nye forsyninger af papir, farve og dims, måååms der skal hygges i aften når varmen er på retur.

Lige nu har jeg skudt en giveaway igang på instagram, så har du lyst til at vinde en My:minMy klassikker trækker jeg lod i morgen.



4 kommentarer:

  1. Du laver så fine ting! Min krearum ligger desværre ikke i skygge om aftenen - øv, når det er det tidspunkt jeg arbejder bedst :o( - men så er det jo godt at lange lyse aftener indbyder til hygge med venner og familie på terrassen ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja godt man kan afledes :) Heldigvis kan dine skønne klipperier tages med til andre borde :)

      Slet
  2. Vild med det tryk du er ved at lave til kristina aka @myhousins
    Mit krearum er bagende hot, øv..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det er lavet med kærlighed :) Øv med bageovn, heldigvis går vi mod efteråret hi hi :)

      Slet