En lille bid af (krea)himlen

Hele tre gange måtte vi forbi den skønneste butik i Berlin. Modulor. Et kreamekka hvis man er til tape, papir, stof, maling, tusher, kuverter, mapper, stempler ting i metermål og ting i cm-mål. Der var hylder og gange fyldt med lækkerier til krearummet. De lukkede først kl 20.00 så det blev 1. stop efter luren hver dag inden jagten gik ind på spisested. Både mor og datter var svært begejstrede og spenderede en stor del af lommepengene i denne butik. For efterhånden længe siden fortalte Anne Nowak om butikken og siden har jeg glædet mig til at jeg ville få muligheden for at tage forbi. Den levede op til mine forventninger og mere til!
Butikken ligger lige ved Moritzplatz så det er yderst nemt at komme der til både med U-bahn eller bus M29. M29 er en dobbeltdækker og det er altså en fest at sidde øverst helt foran, selv når man har passeret de 30.





Kommentarer

  1. Årh det virker bare som en vildt fed butik. Var priserne rimelige?

    SvarSlet
    Svar
    1. Fantastisk butik og rigtig gode priser. Jeg har flere gange købt fra deres hjemmeside og selv med porto fra Tyskland kan det betale sig :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg