onsdag den 23. juli 2014

Ananananassss

Da vi var i Malmø forleden skulle vi selvfølgelig ind forbi Lagerhaus. Det var den eneste butik vi besøgte, til gengæld besøgte vi den 2 gange. Jeg synes virkelig det er en fin butik og kunne da godt tænke mig at de besluttede sig for at åbne en i København også. Heldigvis har de en webshop så man behøver i krydse Øresund for at få fat i lækkerierne.
Jeg forelskede mig i deres Ananas print og købte både gavepapir, servietter og viskestykker. Smuk gul farve med den fineste grafiske ananas. Alle tre ting er taget i brug og jeg er vild med det hele.
Vi holder mega meget sommerferie og stornyder solen og varmen. Igår brugte vi hele dagen i Fasters have med måsen i vandskorpen, idag skal også indeholde vand, vi ved bare ikke hvor og hvordan endnu. Måske bare bassin i haven.
Lillebror har besluttet sig for at bruge sommerferien på at lære at sove længe (8.30), han passede så fint i farverne til ananassen så ham får i også lige med.






8 kommentarer:

  1. Jeg elsker også Lagerhaus og er vild med Ananaspapiret. Man kan ikke få for meget gavepapir vel?

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kan ALDRIG få for meget gavepapir ;) (min mand er ikke enig)

      Slet
  2. Ej, hvor er det altså bare fint.
    Har efterhånden hørt meget godt om den butik, måske man skulle planlægge en tur til det svenske i løbet af ferien.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den skal du da over og besøge og jeg vil da klart anbefale at nappe barn og mand med og smutte i folkets park! Vi havde en fest!

      Slet
  3. Åhhhh er vild med gavepapir, og nej man kan aldrig få for lidt gavepapir.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eller omvendt ;) Lagerhaus er farlig at tage forbi, de har 4 ruller til 100 svenske kroner og det er så fedt det hele!!

      Slet
  4. Sender de til dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det mener jeg, jeg har da bestilt fra dem før :)

      Slet