1,2,3 husejer

Så gik det pludselig stærkt. Fredag var vi på tur til midtsjælland for at se på nogen huse vi have fundet i vores desperate søgen på nettet. Vi skulle se flere som vi ikke havde den store tiltro til og et som vi var vilde med men hvor ejendomsmægler havde sagt at det var ikke sikkert det stadig var til salg fredag. Vi drog afsted og kiggede, fornemmede, grinte, korsede os, så muligheder og umuligheder. Vi ankom til Sorø og byen tog os med storm fra første blik. Vi skulle se to huse i Sorø, et hvor K3 fyldte lige så meget som den samlede Danske Grundlov og et hvor K3 skulle søges med lup. Det første var spændende og havde den perfekte beliggenhed i forhold til byen, søen og stemningen. Men vi skulle kaste 6 cifret beløb efter det over længere tid og i mellemtiden ville vi ikke kunne bo der.
Det andet hus ligger perfekt i forhold til skole, dagligdagsindkøb, station og skov, 2 km fra Sorø bymidte. Da vi trådte ind i haven vidste vi at vi havde fundet det rigtige sted! Det var i sandhed kærlighed ved første blik. Vi nød fremvisningen, snakkede med bank, forældre, hinanden og bank. Bød, rystede, sitrede, sagde farvel og drog afsted i spænding. 20 minutter senere ringede mægler og fortalte at sælger havde besluttet sig for at sælge til os. Så igår var vi afsted igen for at se det en gang mere, møde sælger, vi frem til børnene og sætte to underskrifter. Sikken en vild følelse! Vi har fundet vores hus, huset hvor vi skal tilbringe de næste mange mange år. Huset hvor vores børn skal vokse op, blive store, teenagere og voksne. Jeg glæder mig til at indrette, udrette og gøre det til vores. Der er plads til alt det vi ønsker bortset fra en familie mere, men så må vi bare gøre det hårde benarbejde for at få overtalt vores bofællesskabsvenner til at købe huset i baghaven!





Kommentarer

  1. Tillykke! Hvor er det vildt1 Og hvor ser det skønt ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina! Det er mega vildt, skønt og fantastisk! Vi var ikke i tvivl om at vi havde fundet det rigtige sted!

      Slet
  2. Hvor ser det skønt ud, tillykke og velkommen til byen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak! Vi glæder os til at opleve hvad Sorø kan byde på!

      Slet
  3. Forstår helt klart, I er forelskede :-D

    Tillykke med huset.

    - Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak! Kærlighed ved første blik :)

      Slet
  4. Hvor er det dejligt for jer! Stort tillykke!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh Tak Tina! Ja det trækker at komme sydpå :) Der er vel heller ikke så vildt langt til dig der fra?

      Slet
  5. Hvor ser det dejligt ud! Stort tillykke med jeres nye hjem😊👍

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fantastisk og jeg GLÆDER mig til at gøre det til vores hjem :)

      Slet
  6. Det er simpelthen så fint, tillykke med det👍🏡

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak! Det er den vildeste følelese at ha sat den underskrift!

      Slet
  7. Sorø, godt valg. Gammel by med lange traditioner, skøn natur omkring og smukke bygninger i byen. Og tak for anbefaling af Folkets park i Malmø. Det var et kæmpe hit, også for den 4,5 årige :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi synes også det er et fantastisk valg bare ved de korte glimt vi har fået ind til videre! Dejligt at folkets park også faldt i jeres smag!

      Slet
  8. Fedt! Min kæreste er født og opvokset i Sorø og det er så hyggelig en by og naturen er skøn! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. MEGA fedt! Ja vi blev taget med storm! Vi synes det virker til at Sorø har det hele :)

      Slet
  9. wauw! Stort tillykke med jeres nye hus i Sorø

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sine! Det er mega vildt og også lidt skræmmende at skulle forlade Amager. Men vi har fundet det rigtige sted :)

      Slet
  10. Stor tillykke, det ser godt ud.
    mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona! Det er lige som det ser ud! Helt fantastisk!

      Slet
  11. Jamen hvor vildt! Hvor ser det lækkert og hyggeligt ud- stort stort tillykke :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt vildt!!! 1000 tak! Det er vildt hyggeligt og lækkert, selv med en meget anden gammel-menneske-stil, så var det lige os :)

      Slet
  12. Det ser bare SÅ skønt ud! Og jeg kan levende forstille mig jer allesammen hygge rundt i huset. Er sikker på det er det helt rigtige til jer og glæder mig vildt til at se det rigtigt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fantastisk Nola! Jeg glæder mig til at bo der og til at invitere dig inden for :) Selvom det ikke ligger på metrolinien tror jeg vi kan få mange hyggelige timer der!

      Slet
  13. Så fantastisk for jer.....det ser jo lækkert, lækkert ud og sikke en have. Tillykke med det <3

    Nu behøver du ikke flytte op til mig, når du selv har fundet dit drømmehus ;-)

    Kh Camille Milk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt fantastisk! Vores drømmehus og område! Havde vi ikke fundet det var vi kommet. Vi var begyndt at undersøge mulighederne for både bolig og job :)

      Slet
  14. Hvor er det dejligt for jer! Stort tillykke - glæder mig til at se dig indrette huset :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kristina! Du kan tro jeg glæder mig til at indrette! Jeg får 3 gange så mange m2 at gå amok på :D

      Slet
  15. Sikke et skønt sted! Tillykke!
    Sorø virker som en rigtig dejlig by. (Jeg har kun været på besøg)
    Uha hvor spændende.. kan du sove om natten?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan på ingen måde sove om natten og tiden går bare ALT for langsomt nu. Det er lidt sjovt for i torsdags var der meget kort tid til november og vi følte os enormt stressede og vidste ikke hvor vi skulle bo. Nu er der SÅ lang tid til samme og vi kan ikke vente :)

      Slet
  16. Ej hvor sjovt. Jeg har fulgt dig længe og bor kun et par 100 meter fra jeres nye hus. Jeg er også 32 år og har mand og 3 børn på nogenlunde samme alder som dine. Velkommen til Sorø. Her er skønt...

    Kærlig hilsen
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder da fantastisk med jævnaldrende i nabolaget! Hvis du har nogen fif eller anbefalinger må du endelig skrive! Vi ved intet og søger nettet tynd for info om Sorø, skole, institutioner og foreninger :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg