two down one to go

Jeg er altså virkelig fan af disse miniferier. Det er bare lidt nemmere at overskue den næste uge når man ved at den kommende weekend er på 3 dage. (siger jeg der går hjemme)
Den forgangne miniferie har vi været splittet op i tre grupper, to hos Farmor og Farfar, en i Italien på studietur og jeg tog lillebror under armen og drønede i sommerhus. I sommerhuset fik vi selskab af Tante M, kusine H, Mormor og Morfar. Jeg benyttede mig af de ekstra hænder og fik lavet en masse origami diamanter i mit nye papir, de er klar til salg fra i morgen. Lillebror fik leget en masse sammen med sin dejlige kusine, og jeg fik hygget og snakket med Tante M, Mor og Far. Vi fik oplevet Roskilde dyreskue, kigget på huse med potentiale, set de smukkeste solnedgange og taget hul på fødselsdags kagerne.
Her til aften er vi alle samlet igen, og jeg må altså sige at noget af det gode ved at være væk fra hinanden er at være sammen igen.
Den kommende uge bliver god! Det ved jeg, dels har jeg en masse skønne aftaler og så har jeg fødselsdag på tirsdag.
Jeg håber at i andre har haft en fantastisk miniferie og at jeres uge bliver forrygende!








Kommentarer

  1. Dejlige stemning billeder og det første er bare super godt:-)

    Jeg elsker også de korte uger og nu går vi pinsen i møde, dejligt.

    Du skulle kigge forbi på disse fantastiske cupcakes:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/06/citroncupcakes-med-anis-bolcher-og.html

    Nyd dagen, travlt eller ej.
    Ole

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja synes også det er så fint med den lille mand og de store dæk! Tak for tip med cupcakes, dem må jeg se nærmere på!

      Slet
  2. Orv, det bliver en god dag i morgen, tirsdag. For jeg har nemlig også fødselsdag ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hurraaaa stort tillykke med dagen! Håber vi får en god en! Kan se du også er fra 82 så vi er helt jævnaldrende :)

      Slet
  3. Kæft, det er nogle hyggelige glimt - ligner en skøn miniferie.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver også så godt humør når jeg sidder og kigger tilbage!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg