tirsdag den 17. juni 2014

Til salg

Så skete det. Lejligheden er ægte til salg nu, alle papirer er i orden, den er på nettet og første åbent hus er planlagt til på søndag kl 14.00-14.45. Det er så spændende samtidig med at jeg har rigtig ondt i maven over det. Hvad sker der nu? Hvor hurtigt kommer det til at gå? Er der overhovedet nogen der vil bo her? Kan andre se at det er den skønneste lejlighed i Kbh? Bunker af tanker, både gode og triste, står i kø. Så lige nu er min fornemmeste opgave at have is i maven, tage en dag ad gangen og se hvad der sker. Jeg ved at der venter et eventyr, jeg ved at det bliver så godt for os! Jeg ved at det er det rigtige!








2 kommentarer:

  1. I bor da så hyggeligt. Jeg vil gerne købe den, men vi skal lige have solgt først (hus i svendborg).
    Kh viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også det er den hyggeligste lejlighed, og det er med stor klump i maven at den skal videre på nye hænder :)

      Slet