mandag den 23. juni 2014

Spisestue

Når vi flytter før eller siden drømmer jeg om ny spisestue. Spisebordsstolene rykker med videre, men vores slagbænk tror jeg må lade livet, eller finde en ny familie, og så ønsker jeg mig et nyt spisebord hvor der er plads til endnu flere gæster. Når slagbænken er væk skal vi ha tilføjet en stol eller 4 og her drømmer jeg om den smukke Ejvind A. Johansson stol fra FDB, den lækre Beaver stol fra Bolia og et par ekstra af vores fantastiske IKEA stole.
Måske vores gule lamper får en ny plads, måske de ender over spisebordet igen, en ting er dog sikkert, jeg er altid på udkig efter nye flotte lamper.
Untitled #3



4 kommentarer:

  1. Wauw, Beaver stolen fra Bolia ser lækker ud. Tror da nok lige der opstod et nyt behov herhjemme *hi hi*

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kan jo ske :) Den er top lækker synes jeg :)

      Slet
  2. Jeg har købt FDB stolene, og de er virkelig gode at sidde i! Og så er de jo pæne:)

    SvarSlet
    Svar
    1. win win, synes de er fantastisk smukke!

      Slet