Mandags tip #4

I går aftes kom jeg i tanke om at jeg havde glemt mandag, så glemte jeg at jeg havde glemt mandag. Nu er jeg kommet i tanke om at jeg har glemt at jeg havde glemt mandag så her kommer mandags tip #4.

Vi har en ret smal gang/entre og fem personer har UTROLIG meget tøj og gøjemøg. Vi har gennem de sidste syv år prøvet rigtig mange løsninger af, og alt har været kaos. Lige ind til min mand kom hjem med en garderobe fra hans arbejde. Den blev fluks malet og hængt op og lige siden har vi været glade. Da vi udvidede fra fire til fem skulle vi finde plads til en ekstra omgang jakke,flyverdragt,hue,trøje osv, løsningen på dette blev at skaffe os en flot gammel hattehylde og en skraldespand. Heldigvis har jeg verdens bedste pusher af lækre gamle sager så vi fik en flot hattehylde og den fineste gamle tyske skraldespand. Nu er der (næsten) styr på vanter, huer, tørklæder osv og alle er glade igen. Begge dele kommer selvfølgelig med til det nye hus og så skal jeg (i mine drømme) indrette den største og fineste lyse hall med vores farverige entremøblement.



Kommentarer

  1. Hvor er det en fin opbevaringsløsning!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg også :) Og oplagt med to pædagoger :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg