Mandags tip #3 på en tirsdag

For nogen år siden fik jeg hjælp af min søde svigerfar til at bygge en plante-espalliér-opbevarings-bænk inspireret af min dygtige onkel. Alle brædder blev målt og skåret på byggepladsen så hjemme var det "bare" om at samle den. Kasserne har vi lavet så de passer til alm. plantekasser. Der har været plantet alt fra tomater til melon og i år har vi krydderurter. Nede i kassen har  vi haveredskaber, ekstra jord og legetøj. Vi har været meget galde for den og jeg skal helt sikkert ha lavet noget lignende i vores kommende have. 

Da vi indrettede vores krearum var min mand og svigerfar fixe og fandt på at lave en bordplade som passer til vasketøjskurvene fra IKEA, der er boret huller så den ligger fast, og man kan smide tøj ind under uden problemer, så det er kun når der skal vaskes at pladen skal af. Det er så praktisk med et ekstra bord, både når jeg roder med mine sager og når vi skal ligge tøj sammen. 

Kommentarer

  1. Jeg elsker din tipsindlæg! Den bænk er da noget af det sejeste! Jeg tillader mig at pinne, for sådan en røg hurtigt på min ønskeseddel. Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt Mette, skønt at vide det kan inspirere lidt! :) I morgen kommer sidste tip i denne omgang.

      Slet
  2. Forrygende bænk! Den står nu på min ønskeliste til kolonihaven :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er helt perfekt! Min onkel byggede en masse af sådanne bænke i hans kolonihave til at inddele haven i små rum. Jeg elskede at lege der som barn :)

      Slet
  3. Gode idéer - elsker når møbler har flere funktioner ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja med lidt plads må man fordoble funktionerne :)

      Slet
  4. Fantastisk have idé, vil jeg straks lave noget tilsvarende af:-)

    Kig gerne forbi vores blog og du er da velkommen som følger, dem søger vi altid nogen af:-)

    Ole
    Team Hoffbeck Blog

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at kunne give inspiration.

      Slet
  5. Når vi engang får haven jeg drømmer om skal vi da have sådan en bænk! Helt genialt

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg