tirsdag den 24. juni 2014

Hvad byder du uventede gæster på?

Alt muligt er mit svar. Men de sidste år har jeg ikke kunne invitere gæsterne, ventede eller uventede, ind i sofaen da vi sover i stuen og altså har seng i stedet for sofa. Det har fungeret rigtig fint og jeg har som sådan ikke savnet en sofa, især fordi vi har slagbænk og vi så derfor logisk bliver siddende rundt om bordet, men jeg synes at sofaer er pæne og hyggelige og jeg glæder mig rigtig meget til at indrette den del i det hus vi engang falder for og rykker ind i.
Den gule sofa på billedet har jeg savlet over i mange år, også dengang vi havde sofa, og den har flere gange været tæt på at flytte ind hos os. Den grå er fra IKEAs nye serie Årgang. Her er sofabordet også fra og det er jeg helt vild med, synes det er en fin blanding mellem retro og moderne. Bordet foran den gule sofa synes jeg er fantastisk smukt, jeg er egentlig ikke til marmor, men denne grønne marmor kan noget og det kunne sagtens være en kandidat til vores kommende stue.
Untitled #5   



4 kommentarer:

  1. Ja tak, jeg vælger den øverste. Pakker du ind og sender ;-)

    Kh Camille.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da lige det jeg gør! Synes også den er top fed! Et styks sofa on its way :)

      Slet
  2. Design set, er den gule fantastisk, men en sofa er da en man skal kunne hygge og putte i mens man ser film. Jeg tror at den ikke ville holde herhjemme, men fantastisk er den;0))

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige nu har vi en stor seng foran tv'et og det tror jeg vi fortsætter med så vores sofa skal være et smukt kunstværk man kan sidde og snakke i :)

      Slet