Hip hurraa

I går havde jeg fødselsdag. Jeg blev vækket med dejligt morgenbord, søde børn og masser af kærlighed. Min mand havde taget en feriedag så vi kunne hygge uden stress, det er efterhånden en tradition at han holder fri på min fødselsdag. Jeg blev forkælet med kærlighedsgaver fra tøserne og lækkert gavekort fra manden som skal bruges på 200% selvforkælelse!
Da vi om formiddagen var på vej ud af døren bankede posten på med to pakker, den ene viser jeg frem en anden dag den anden var fra aller sødeste Kristina fra bloggen Labdecor. Jeg har sukket efter hendes smukke ophæng siden hun viste dem frem første gang og hvor heldig er jeg lige at det smukkeste dukker op på min fødselsdag?
Resten af min fødselsdag brugte vi sammen med ungerne rundt om i Kbh. Dagen sluttede af med god restemad, ny dansksynkroniseret ungdomsfilm og store bland-selv slikposer. Lykken er at være mor og have fødselsdag.



Kommentarer

  1. Stort tillykke - Lyder til at have været en skøn fødselsdag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, den var lige som den skulle være :)

      Slet
  2. Dejligt at den lige kom på din fødselsdag og at du kunne lide den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. HELT perfekt! Jeg blev meget glad og meget rørt!

      Slet
  3. Iiiihhh hor fint!Kæmpe stort tillykke med i går :-)

    SvarSlet
  4. Godaften og et stort tillykke med din fødselsdag og sikke dejlige gaver du blev begavet med:-)

    Lyder som du havde en skøn dag.

    Må jeg anbefale denne unge kunstner kvinde: http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/06/en-uglet-familie.html

    Der er også gode giveaways. Virker linket ikke, så kan du trykke på mit navn.

    God fars dag i morgen.
    Ole

    SvarSlet
  5. Tillykke :D Lyder som en pragtfuld fejring - blandselvslik går aldrig af mode!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Blandselvslik går ALDRIG af mode :)!!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg