Far er den bedste, den bedste som vi har!

Fars dag. Den fejre vi ikke, og så alligevel. For når man har børn i institution er der næsten ikke nogen vej uden om. Så dagen er startet med morgenbord og små hjemmelavede gaver for det havde ungerne fået besked på at der skulle være. Jeg har også fået en hjælpende hånd til at forkæle farmand. I tirsdags havde posten en kæmpe kasse lækkerier med til os fra Sv. Michelsen. Flødeboller, chokoladebrud og lakrids dragéer. Jeg er desværre ikke så standhaftig så min søde mand blev allerede budt på lækkerier igår. To af flødebollerne er limited edition med lakrids. Bum, der har de virkelig ramt plet, hold nu op de er gode. Alle deres flødeboller er håndlavet og med æg fra fritgående høns, desuden er de glutenfri så faktisk var der ingen undskyldning. Haps haps haps og væk var de. Guf!! De to andre lækkerier er sat til side til i aften men med min viden om gårdsdagens mundfuld har jeg høje forventninger!


Kommentarer

Populære indlæg