En gammel giraf på nye flasker

Idag var jeg, sammen med en masse andre bloggere, inviteret til lanceringen af en ny hudplejeserie som er lavet i samarbejde med Sofie la Girafe. Sofie la Girafe er en kær ven her hjemme, hun bliver brugt til leg, til lyd og til hygge. Sofie er en ældre dame, hun blev opfundet i 1961 og der er på verdensplan solgt 55.000.000 giraffer.
Hudplejeserien bliver lavet i Finland og er tiltænkt det lille barn. Der er brugt fine ting som hvid the, nordisk blåbær ekstrakt og lavendel.
Jeg er desværre ikke så meget til duft og olier på min lille baby, men mellemste musen har idag prøvet boblebadet og var svært begejstret over de rigtige bobler badet blev fyldt med og ikke de fesne bobler som neutral kropsvask kan præstere. Produkterne er lækkert pakket, fine at ha stående fremme, nemme at smøre ud og jeg kunne sagtens selv finde på at bruge dem. Men lillebror han nøjes med vand og masser af kærlighed til hans bløde babyhud.


Indlægget er spnsoreret men ord og holdning er min egen.

Kommentarer

Populære indlæg