søndag den 15. juni 2014

En af de dage og noget om planeter

Fredag var en af de dage jeg havde glædet mig til i lang tid. Fredag (eller torsdag aften) landede Nola nemlig i Dk og vi havde en aftale om at bruge hele dagen på hygge, produktudvikling, snak, mere hygge og bytur. Fredag morgen spiste vi morgenmad sammen og så gik vi ellers igang med at se på og finpudse mine planeter. I næste uge lander de endelige filer i min mail og så kan jeg bestille nye sager hjem. Orv hvor jeg glæder mig til at stå med resultatet i hånden. Ind til videre lover det rigtig godt og det hele ser ud på papiret som det gør inde i mit hoved.
Eftermiddagen brugte vi inde i byen med besøg i de "vigtigste" boligbutikker, cafehygge og tur i Kgs. have. Jeg elsker at få besøg fra Zürich og føler mig altid beriget når dagen er slut!



5 kommentarer:

  1. Det var en rigtig skøn dag! Dejligt at få "rigtige" ord på ideer og tanker, og skønt at vi trækker i samme retning! Dine planter bliver SÅ seje, det er noget man kan mærke helt ned i maven :-*

    SvarSlet
    Svar
    1. ..........planeter...selvfølgelig ;-)

      Slet
    2. Jeg er så enig i det hele og glæder mig til at stå med de endelige produkter i hånden!

      Slet
  2. Lyder som en helt igennem skøn dag! Og fantastisk når ens venner ovenikøbet også deler ens passion :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig helt fantastisk Mette! Det eneste minus er at vi bor så langt fra hinanden, for det er titi jeg liiiige kunne bruge Nola til at spare med :)

      Slet