Diamanter er pigens bedste ven

Inden kristi himmelfarts ferien fik jeg trykt det papir som jeg har arbejdet på de sidste uger. Jeg havde det med i sommerhus og fik lavet en masse diamanter som jeg har pakket i poser med tre i hver. Rosa og blå nuancer, de er sat til salg her. Jeg har også lavet pakker med 15 stk papir som kan købes lige her. Jeg laver en diamant af et stykke papir så hvis du kan folde, og vil lave dine egne er det bare om at komme igang.
Papiret er lavet i begrænset oplag, jeg har slettet filerne så når jeg har brugt det der er blevet trykt findes der ikke mere.


Kommentarer

  1. De er simpelthen SÅ flotte!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette. Jeg er virkelig også blevet glad for dem :)

      Slet
  2. Det er så vanvittigt pænt! :-D Laver du måske større ark på et tidspunkt? Kunne godt lige se en række dåser med det her papir :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg