Blomsterne er altid smukkere på den anden side

Det kommer ikke bag på nogen at jeg tilbringer meget tid på Amagerbrogade 201. Jeg holder utrolig meget af at besøge Laura om mandagen (tirsdagen, onsdagen, torsdagen og fredagen), se weekendens fund, hygge og hjælpe med at få orden i kaos, lave udstilling og sludre. Den sidste tid har vi haft noget virkelig pænt at kigge på når arbejdet krævede pause. Lige over på den anden side af vejen er den fineste blomsterbutik flyttet ind, Engblomsten. De har så fine planter, god smag og sans for at udstille varerne så man bare får lyst til at købe det hele. Foran butikken har de et lille torv som bugner af farver og sommer. I går spottede mine øjne de lækreste PINK toner og klapvognen kørte selv ind på pladsen, mens blomsterne hoppede op i mine arme. Med hjem kom de to ultra pink duft geranier som nu står i vinduet og spreder skønhed, duft og glæde! Jeg er vild med dem!
Dette indlæg er på ingen måde sponsoreret, det bare udtryk for min begejstring!


Kommentarer

  1. tak den butik havde jeg ikke opdaget - jeg elsker geranier - måtte da også lige slippe tasterne og nusse lidt om min egne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så lidt :) Den er også helt ny så de fortjener virkelig at blive gjort opmærksom på :) Hun fortalte mig at den ene geranium var dansk avlet, synes det er fedt med sådan information fra sælgers side :)

      Slet
  2. Hvor er det dejligt med et indlæg med lidt reklame for en butik, fordi at man syntes at den er fantastisk og ikke fordi det er sponsoreret. Ikke fordi at man ikke kan syntes at en ting/butik kan være fantastisk og skrive et sponsoreret indlæg, der er bare så mange at dem rundt omkring, så dejligt at læse om en super butik (som man jo nok må kigge forbi, når jeg besøger min mormor næste gang) og skøn begejstring;0))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde besked. Jeg begejstres meget nemt, så her er det faktisk oftest usponsorerede indlæg, det andet er jeg ikke så god til. Hvis jeg kan lide stedet og produktet skal de ha et ord med på vejen :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg