onsdag den 7. maj 2014

Vi trækker pløkkerne

Vi er igang med at forfølge en drøm. En drøm som vil give masser af plads, masser af mennesker, masser af kreativitet og masser af mulighed for at udforske og udfordre andre og nye drømme. Al den plads skal jo indrettes så jeg gennem"traver" pinterest hver aften for ideer, tricks og påfund. Meget bliver skrottet og en del bliver pinnet. Store drømme giver store muligheder og en ting er sikkert!!; Vi skal helt sikkert have noget GULT, den fedeste trappe, farvede gulve og masser af plads til børnene!
Alle billeder er fundet på Pinterest.










15 kommentarer:

  1. Held og lykke med salget - skrivebordet i kassen har jeg også et rigtig godt øje til og håber at få på vores børneværelse snarest;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja det skrivebord har også fulgt mig længe. Håber virkelig det kan lade sig gøre når vi får lidt mere plads :)

      Slet
    2. P.S. Ser frem til hvordan du indretter det :)

      Slet
  2. Det lyder virkelig spændende, håber I kan få solgt snarest muligt,

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det håber vi også! Selv om det ikke behøver at gå hurtigere end at det er de rigtige som køber og vi lige får tid til at tage afsked med den lejlighed hvor vores familie blev til :)

      Slet
  3. Held og lykke. Jeg håber i finder et dejligt gult hus et sted på landet. Det kan kun anbefales. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja et gult hus ville ikke være dumt! Ellers skal jeg nok få tilføjet en masse gult :) Vi glæder os til landet, og de muligheder det giver!

      Slet
  4. Masser af lækker inspiration du har fundet, det skal nok blive rigtig godt, når i finder jeres nye sted.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh ja hvor jeg glæder mig til at skulle starte forfra og få lov til at udfolde mig på en masse m2 :)

      Slet
  5. AJ hvor lyder det vildt og spændende!! :) Den der trappe med rutchebanen - sådan en vil jeg gerne have engang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den har vi også besluttet os for er et must :)

      Slet
  6. Uh, det lyder spændende. Jeg håber, salget går smidigt og hurtigt, og at I finder netop det sted, der passer til jer og al den kreative udfoldelse :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. SÅ spændende! Og 1000 tak! Jeg håber også at der er nogen der vil falde for vores farverige lejlighed :)

      Slet
  7. Søde Camilla. Hvor langt på landet vil !? Vi kigger efter lejl og måske jeres er noget for os? Knus Sofie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tjaaa, det ved vi faktisk ikke endnu, men vi skal finde det helt rigtige sted :) Tror da helt sikkert at vore lejlighed kunne være noget for jer! God plads til 4, have, strand og tæt på by. OG en helt fantastisk vej hvor der sker en masse børnerelateret og hele tiden kommer nye børn til :)

      Slet