onsdag den 21. maj 2014

Udfordringen #1

Forleden aften var der dømt tøsehygge hos Vibeke. Hjemmelavede hotter, Asti og hjemmelavet jordbærkage og med det helt fantastiske selskab kunne jeg ikke ønske mig mere sådan en lørdag i København. Snakken gik og aftenen skred frem og pludselig var det nat. Sådan kan det jo gå og som den hyggeligste afslutning på aftenen bor Anne Krittewitt på vejen hjem så jeg er altid sikret den bedste cykelmakker. I løbet af aftenen gav damerne mig en udfordring. En udfordring som jeg tager helt seriøst, dog med et par tidsbump på vejen er jeg godt igang. Hvad udfordringen går ud på kan jeg ikke afsløre endnu men jeg kan vise lidt af det som den kræver.



8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak fordi I tror på mig! <3

      Slet
  2. Den blå er helt fantastisk smuk! Glæder mig til at gøre hvad udfordringen er ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig til at afsløre det. Håber ikke der går alt for lang tid :)

      Slet
  3. Ser virkelig spændende ud. De farver får mig helt til at mindes tilbage på min tid på Steinerskolen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også malet vådt i vådt :)

      Slet
  4. Det ser super spændende ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh det er det også. Venter bare liiiige med at afsløre til jeg ved om det kan lykkedes :)

      Slet