torsdag den 8. maj 2014

On a cloudy day

Som jeg allerede har vist en gang tabte jeg mit pyntehjerte til- og købte flere af Stine Ingemanns skyskåle på Det Nye Designer Forårsmarked den forgangne weekend. Jeg har brugt dem både som gaver og beholdt dem her hjemme. Jeg er virkelig overrasket over hvor anvendelige de er. God nips. Farverne er så fine, jeg har selv beholdt hvid, gul og rosa og de har været i brug hele tiden alle sammen siden jeg fik dem.
Som bonusinfo kan jeg fortælle at Stine har støbt dem så de kan stables hvis man skulle forelske sig i dem og købe mere end én, det ser virkelig fint ud med en stabel skyer i de skønne forårspasteller.
Hvis turen ikke lige går forbi Designer Zoo på Vesterbro kan man kontakte Stine via facebook eller instagram. 



5 kommentarer:

  1. De er altså også fine de små skåle, kan godt forstå, du har kastet din kærlighed på dem. Og det er jo en masse lækre ting, du har puttet i dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke :) Lækre skåle kræver lækre sager ! <3

      Slet
  2. Hvor er de smukke og med en virkelig sød form:-)

    Tænk at trylle en sød dessert i og pynte fint, alle børn og barnlige sjæle ville elske det.
    Synes faktisk den lyserøde er flottest.

    Min veninde fik lavet rabarber dessert til os i små skåle:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/05/lkker-og-nem-rabarbercrumble.html

    Jeg er vild med små skåle og overraskende sager i.

    Hilsner fra Ole

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er også stadig vild med dem! Det var da en virkelig god ide med rabarber dessert! Det kunne være smukt i den rosa skål. Tror måske jeg skal have fat i Stine og få nogen flere til samlingen :)

      Slet
  3. Jeg har også en af de fine små skåle herhjemme. Jeg fik den af min søde blog veninde Signe med bloggen "Nu stopper hesten". Jeg er helt vil med den og plantede selv karse i min - pusigt ;O)

    De er virkelig bedårende ;O)

    SvarSlet