Oktan Puk blyfri

En gang i mellem har man altså brug for at få tanket op. Som i HELT op. Enten kræver det en lang ferie med gode planer og ingen stress. Eller man kan melde sig til workshop i Dankbar ved Trekroner. Jeg har gjort det sidste og glææææder mig til på mandag hvor jeg smider alle forpligtigelser et par timer for at få tanket op på krea-inspirations-netværk-blogvenne-fronten.
Normalt er det ét kreaemne som Puk og Charlotte holder workshop i, men på mandag samler de alle de fantastiske sager de kan og laver små workshop stationer hvor inspirationen, hyggen og undervisningen er i top. Jeg tager afsted med en veninde og glæder mig vildt til en aften hvor krea, blog og instagram mere er et must end en forstyrrelse. Alle har tlf fremme og der netværkes og inspireres for fuld skrue. Så har du selv brug for at få fyldt tanken op, kan du melde dig til lige her! Jeg håber vi ses!
Du kan læse meget mere om aftenens program her hos Puk.

Kommentarer

  1. Jeg har aldrig været med til sådan et blogtræf, (er det det, det kaldes) men nu skal jeg prøve. Det lyder inspirerende... også hele deres Dankbar koncept btw. Vi ses :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Super fedt! Dette er en workshop, men det er altid instagrammere og bloggere som deltager så det er lige så fedt som blogtræf da alle netværker og kender hinanden gennem den verden på en eller anden måde! Glæder mig til at møde dig!

      Slet
  2. Kommer også i morgen aften, glæder mig, der er altid så hyggeligt hos Dankbar.
    Kh Mie

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev desværre syg, og brugte hele min aften på at være trist over ikke at være med. Håber i havde en skøn aften!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg