Mange prikker med mange prikker

Jeg har netop vist på instagram hvad posten kom med idag. Nye prikker. Jeg elsker prikker. Prikker på stof, prikker på papir, prikker på servietter, prikker alle vejne. En af de måder jeg selv kan tilføre prikker til mit liv er med klistermærkeprikker. De er fine på post, på pakker, pigerne bruger dem når de laver tegninger. Alt kan peppes op med en prik og denne gang har jeg fået prikker med prikker. Jeg har tænkt på dem siden jeg fik nyhedsbrev om dem og for to uger siden røg de i kurven.
Jeg køber de fleste af mine prikker her, de har et kæmpe udvalg, prisen er rigtig fin. Dog kommer der ret dyr porto på og 99% sikker told. Men har man et prikkecrush ja sååååå…
 


Kommentarer

  1. Kan godt forstå at de røg i kurven. Nøj de er fede! De er jo også helt ekstremt billige sådan en rulle.
    Tror det bliver et farligt bekendtskab den side.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er så skønne, og endnu bedre live :) Ja det er ikke billigt at kende til den side :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg