søndag den 25. maj 2014

Liiige 4 mere...

Jeg ved godt at jeg spamer jer lidt med billeder fra lejligheden i øjeblikket. Men efter vi har sat den til salg har jeg fået et endnu større behov for at forevige og SE vores rum. Det er helt sikkert den sidste sommer vi har her, højst sandsynligt kommer der heller ikke flere efterår, vinter eller forår i vores lille perle på Amager. Lejligheden har meget store vinduer som vender stik øst og vest, det smukkeste lys vælter ind og giver den hyggeligste stemning! Jeg har elsket at indrette den lille lejlighed så den passede perfekt til vores familie. Vi startede tre, nu er vi fem. Hvis jeg kunne bygge et ekstra værelse til blev vi boende, for vejen, området og naboerne er de bedste man kunne ønske sig.
Idag har vi f.eks. tilbragt hele eftermiddagen med at være på skattejagt rundt i de forskellige haver så ungerne på sigt bliver tryggere ved at besøge hinanden og finder ud af hvor de forskellige børn bor. Genialt og HYGGELIGT!





5 kommentarer:

  1. Wauw I bor bare så lækkert og nu er jeg ikke i tvivl om at min Fog&Mørup lampe skal være gul....!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak! <3 Jeg kan absolut anbefale den gule, den giver et fint lis og er smuk både aften og dag, tændt og slukket :)

      Slet
  2. Spam endelig, synes det er vildt fedt med et lille indblik i jeres hjem. Der er masser af inspiration at hente.

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Dejligt at høre Sine! Måske vi skal nå at lege i krearummet en dag inden jeg flytter :) Evt sammen med Anne Mette :)

      Slet
  3. i bor super hyggeligt!
    Hvor stor er lejligheden?

    SvarSlet