tirsdag den 20. maj 2014

Jeg ønsker mig

Om 14 dages tid fylder jeg år. Ikke nogen runde år, eller særlige år, bare helt almindelig et år mere. I den forbindelse er det jo meget normalt at ønske sig særlige og fine ting for at fejre dagen. Jeg er så dårlig til at finde på, ofte glemmer jeg hvad jeg har tænkt på det forgangne år. I år har jeg flyttekasser og kommende flytterod i tankerne så det er heller ikke de store ting lige nu. Jeg er dog ikke i tvivl om at jeg får en masse ønsker når vi har fundet det rigtige hus og er flyttet. 
Jeg har samlet lidt ønsker som jeg ved vil gøre mig glad og noget som forhåbentlig vil gøre mig smukkere (eller mere præsentabel) .
Ella Belleas eventyr Berlin, om en mdr tager jeg på tøsetur til Berlin sammen med storemusen. Bare hende og jeg i fire dage. Jeg glæder mig helt vildt men har aldrig oplevet Berlin med børn, så tænker det er en god ide med lidt hjælp.
Nagelstager. Jeg tror aldrig jeg bliver færdig med at samle på de smukke stager. Jeg ønsker mig de gamle.
Gavkort til Moss Copenhagen. jeg har fået mærket anbefalet og har mange gange kigget ind ad vinduerne på Østerbrogade, der er bare altid noget der er vigtigere at købe end nyt tøj, men det er ved at være sølle hvad jeg bevæger mig ud i offentligheden med. 
Nikesko, eller andre flotte kondisko. Jeg har et par støvler uden sål og et par slidte kondisko som jeg går med til dagligt, tænker det er ved at være tid til lidt fornyelse. 
De tre nye Mumikopper og de to nye frokosttallerkner. Jeg er stadig helt pjattet med Mumiservicet og elsker at der hvert år kommer nye til. De to nye kopper med Mumimor og Mumifar (og tilhørende tallerkner) er så fine og passer til sidste års sæt med Mumi og Snorkfrøkenen. Sommerens kop er et must. 
Cross over bag. Jeg er blevet vandt til taske over skulderen siden jeg sidste år fik min lækre bumbag, men jeg kunne godt bruge lidt at skifte med, derfor ønsker jeg mig noget i stil med viste.  
Der ud over ønsker jeg mig; en rygsæk som denne, gavekort til planteskole (satser på snart at have min egen have at beplante), glaslysestager fra Smukt Brugt (Laura ved hvilke).

3 kommentarer:

  1. Dejligt at få et kig på dine ønsker Camilla. Min fødselsdag nærmer sig også, så fint med inspiration :-) Jeg har aldrig nogle ønsker, når folk spørger, så jeg har lavet en ønskeseddel på Pinterest, så hver gang jeg ser eller kommer tanke i om et ønske, ryger det derpå.
    Jeg har købt mit tøj i Moss de sidste år, da det er blødt og lækkert og til rimelige priser. De har lige nu åbnet outlets i Aalborg og Århus (om de også har i Kbh ved jeg ikke) og sælger flere af de styles, der også er i deres butikker nu (??!??). De dyreste ting der koster 100. Så er der nogle bestemt ting derfra du ønsker dig, så lad mig det vide og så skal jeg kigge for dig.Det er så dumt at betale fuld pris. Har lige selv fyldt skabet op.
    Knus Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt at kunne inspirere :) Jeg vil da lige huske på at give lyd mht Moss Cph :) Dejligt at vide du også er glad for mærket, så er det ikke en helt dårlig ide!

      Slet
    2. Ej, hvor er det outlet i Aarhus?! Det vil jeg da helt vildt gerne vide :-D Jeg elsker MossCPH

      Slet