fredag den 23. maj 2014

Hvad har man i et hobbyrum

Jeg har forsøgt at lave min første collage. Der er vel altid plads til forbedring, men sjovt det var det. Jeg har samlet lidt af de sager som vi bruger aller aller mest i vores hobbyrum.
Prikker, prikker, prikker. Jeg har to rækker med klisterprikker og om et par dage kommer der en række mere, Prikkerne bruger vi til en masse, næsten alt. Indpakning, kort, tegninger, pynt, cirkelranker og meget meget mere. Jeg har købt mine i USA via denne hjemmeside og de er helt fantastiske! Jeg vil på forhånd advare om at rullerne er billige, men porto og told er mega dyr så man skal være passioneret dotdame for at købe fra dem. Jeg har til gengæld fundet en masse på ebay og der går den som regel lige igennem (uden at love noget).
Der ud over har vi efterhånden lært via bitter erfaring at billige tuscher er billige tuscher af en grund, derfor har vi valgt at investere i gode tuscher som holder hvad de lover og holder farve i mere end en dag. Vi har for det meste købt vores her. Der ud over er vi stor forbrugere af sorte linere som vi køber alle steder.
Pap, hvis i vil lade kreativiteten flyde og ikke begrænses af 10 stk pakke kan det anbefales at købe økonomipakkerne eks fra cchobby. Det er samme sted vi har købt pompommer og udstansere.
Generelt synes jeg det er fantastisk med økonomipakker for så skal ungerne ikke begrænses af antal, de må bruge dem de har brug for og skal ikke tænke på at der kun er to af hver farve osv.

En butik som også rigtig er kommet på banen med kreadims til dimseri er Søstrene Grene. Der sidder nogen dygtige mennesker med fingeren på kreapulsen og man kan være sikker på at få kurven fuld hvis butikken besøges med kreadims som mål.
Hobby

For god orden skyld; dette indlæg er ikke sponsoreret, det er helt igennem min egen lyst til at dele og dermed svare på en masse af de mails jeg modtager med spørgsmål om prikker, udstansere, pompommer osv.


8 kommentarer:

  1. Det er super inspirerende at se billeder fra jeres hobbyrum - det emmer virkelig af kreativitet!
    Kh. Louise

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Uhh altså det gør jeg også :)

      Slet
    2. No shit! :-D Jeg glæææææder mig til jeg får mit værelse. Det bliver så rart at have det hele samlet

      Slet
    3. Det er fantastisk at have det hele lige ved hånden, OG det er fantastisk ikke at skulle rydde op når der skal spises osv.

      Slet
  3. Svar
    1. Ja det er en drøm som er blevet virkelig :)

      Slet