onsdag den 14. maj 2014

Hope

Posten har netop leveret en af de pakker som virkelig gør mig glad. Pakke fra foof.dk. Og ja lad os ligge kortene på bordet, jeg er fuldstændig pjattet med de briller. Designet, konceptet og menneskerne bag som levere den bedste service! Den kommende weekend har jeg foof.dk jubilæum (hvis man kan have det). Sidste år til Københavns marathon gik vi imod strømmen i øse pøse regnvejr ud til Østerbro hvor foof.dk viste brillerne frem. Siden er det blevet til MANGE stel. Og jeg har flere i sigte. Noget af det som virkelig rykker ved foof.dk er, ud over det lækre design og kvaliteten, prisen. 995 kr for briller med styrke (+/-3, en lille stigning hvis styrken er over/under). Det er altså en pris som gør at alle har råd til og mulighed for at erhverve sig den lækreste brillegarderobe. For mig er briller ikke længere et nødvendigt onde som sikre at jeg får mine egne børn med hjem fra fritten, det er blevet en del af min påklædning, mit statement, min signatur.

Hvis du er blevet hooked på foof.dk kan du fra deres hjemmeside bestille 5 stel hjem på prøve, beslutte dig ganske gratis og efterfølgende bestille. Hvis du vil se hele kollektionen live kan du se et stort udvalg i butik smuksak i Aarhus og fra juni i Designstore i Fields (Kbh). Der bliver også løbende holdt brilleparty rundt om i landet, og du kan selv samle alle venner og bekendte til brillefest.

Der er et stel jeg er meget glad for og har mange af det samme men i forskellige farver og enten alm glas eller solbriller. Sikken en luxus, og jeg elsker det! Stellet Hope, glæder mig til at se om det kommer i nye farver til efteråret! 



2 kommentarer:

  1. Det stel er så smukt - det kunne jeg heller ikke stå for, da jeg var til brilleparty hos Julia :)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Hvis du købte det håber jeg du viser frem når du har modtaget dem :)

      Slet