Et sted på Amager med historie og hygge

Der er et sted hvor jeg virkelig kan lide at komme. Lejligheden emmer af hygge, historie og god stil. Historien er skrevet af mange, og flere af dem kender vi ikke men kan kun gætte os til. Hyggen og den gode stil tilføres af Laura, som til at starte med i min historie var en kvinde på facebook, så var hun en kvinde på min kusines blog, så var hun en kvinde i en fin butik på Amager og nu er hun blevet en god veninde.
Onsdag var jeg så heldig at Laura blev brandt af og stod med hele huset funklende og lækre sager på fad. Jeg strøg ud af døren og afsted til hygge i haven og beundring i huset. Jeg fik lov til at knipse et par billeder og dermed byde jer med inden for hos Laura fra Smukt brugt i en af de hyggeligste lejligheder jeg kender.





Kommentarer

  1. Nøj der ser lækkert ud og ikke sådan stringent stylet på den kedelige sort/hvide måde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er nemlig så lækkert og med fantastisk sans for detaljen og finessen!

      Slet
  2. Skønt hjem med masser af personlighed!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig lige det der er. Masser af personlighed og derfor et skønt hjem at komme i :)

      Slet
  3. Hun bor lækkert. Alle puderne måtte gerne flytte ind her (Jeppe er muligvis uenig), og det hæklede tæppe er skønt. Hvor har hun fået fat i skorpionen (eller hvad det nu er...)? Den er cool! Tak for "rundturen"

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh ja! Har selv lige bestilt en bunke af de puder! Jeg hører lige hvor hun har skaffet skorpionen :) Selv tak, det var hyggeligt at knipse lidt hjemme hos hende :)

      Slet
  4. Hun har det skønneste hjem, følger hende på IG, men dejligt at se flere billeder af hendes hjem her på din blog :) gad godt gå på opdagelse i alle hendes skønne fund! God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et sandt skatkammer :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg