DNDM vol 2

Så er det tid til at vise lidt mere fra Det Nye Designer Forårsmarked. Jeg havde nedsmeltningsdag igår og kunne intet, men nu er jeg frisk og klar igen. Det var den skønneste weekend med søde dygtige kunstnere og jeg kunne slappe helt af da jeg på ingen måde var nervøs for modtagelsen af mine sager, det jo var en andens godis jeg solgte. 
Jeg holdt mig næsten i skindet søndag og købte kun skyskåle for andre. Men der var godt nok meget andet som jeg kunne være faldet for. Jeg gik bl.a. mange timer og overvejede det lækreste cover til min nye telefon fra Silleknotte. Godt jeg snart har fødselsdag, så er det lidt lettere at lade ligge. BlackCameleon havde flotte og sjove HAMA produkter med, især deres kasketter overvejede jeg til min kasketbærende pædagogmand. Smykkerne fra Plateaux Jewellery cirklede jeg om og var virkelig tæt på flere gange, jeg bruger dog ikke så mange smykker, og dem jeg bruger er nogen jeg har fået af min mand. Men hold nu op det er nogen smukke og anderledes smykker. 
Da jeg for noget tid siden var på tur med Dorthe for at besøge LykkeBang mødte jeg Signe Lybeck som er på samme værksted og jeg var ikke i tvivl om at min Mor en dag skulle ha en af hendes skønne brocher, så da jeg så hun også var med på markedet vidste jeg at det var nu Moar skulle forkæles. 






Kommentarer

  1. Det ser ud til at have været et virkelig skønt arrangement. Var slet ikke klar over at designmarkedet var der. Håber der bliver holdt et lignende marked igen på et tidspunkt så jeg kan komme forbi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh hvor surt! Det var rigtig fint! Jeg ved med sikkerhed at der kommer et julemarked :) Skal nok råbe højt om det til den tid :)

      Slet
  2. Åhh, der kunne jeg godt have brugt et vend.. Ville lægge mig i din slip-vind, og besøge nogle hjemmesider, nu hvor du har været så rar, at lægge nogle "duftspor" ud, i form af links... Tror desværre du har glemt at gøre dem aktive !??? Meeen, det skal nu ikke hindre mig i at google mig frem, og bl.a kigge nærmere på nogle lækre smykker. Tak fordi du deler, og god dag :-)

    SvarSlet
  3. Jeg har afprøvet de forskellige links fra forskellige computere og de virker ved alle. Håber du kunne google dig frem til det du faldt for. :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg