søndag den 4. maj 2014

Det Nye Designers Forårsmarked

Jeg er på marked i weekenden. Denne gang ikke med mine egne ting men sammen med foof.dk. Sikken en fest. Jeg er helt vild med at se folk tage nye briller på og bare være wauw lækre! Det lyder sikkert underligt, men inde i min hjerne giver det helt mening.
Det Nye Designer Forårsmarked ligger i baghuset HC Ørstedsvej 18. Der er samlet 21 kunstnere og designere. Udvalget spænder fra små delikate smykker til print, tryk, keramik, tøj og boligtextiler. Jeg er faldet for det hele og kunne mere eller mindre købe mig fattig. Jeg holdt mig dog i skindet igår men garanterer ikke for idag. Igår købte jeg tre små skyer af Stine Ingemann. Vi står lige ved hendes fine sager og det var kærlighed ved første blik. Super anvendelige, kan stables og er lavet i de smukkeste forårsfarver! Der ud over drømmer jeg om både øreringe, fingerringe, puder og lir til mobilen. Her til morgen får i lov til at se skyerne når jeg er hjemme igen viser jeg resten frem. Kan i ikke vente vil jeg klart anbefale at komme forbi Frederiksberg. Der er også mulighed for en bid mad så turen kan kombineres med hyggelig frokost i baggården.
Foof.dk giver desuden 15% på alle deres briller med styrke og solbriller uden styrke koster 500 bobs, så er der altså ingen undskyldning for ikke at blive foof'ed.

Smukke sky vaser som er designet så de passer til de små supermarkedsbuketter, smart! Og smukt!

Sky skåle som jeg ikke kunne lade stå, af flere omgange!

Et overblik over Stines fine bord.


To af mine skyer som ikke kunne vente med at blive fyldt med lækkerier til aftenens gæster. Det var en fryd at sætte dem på bordet, så er det ok at det trækker op til skyet vejr.



4 kommentarer:

  1. Det er da nogle alt for lækre sky vaser og skåle, hun laver. Dem kan jeg godt forstå, du kastede din kærlighed på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk. Så gør det ikke så meget det er overskyet :)

      Slet
  2. wauh hvor smukke, både vaser og skåle! Lyder som et vildt godt marked, en skam at jeg ikke fik lokket lidt mere ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var rigtig fint og overskueligt, tror du ville ha nydt det, og så var det fyldt med IG folk :)

      Slet