Det flyder sammen

Jeg kan stadig ikke trykke særlig meget uden mine hænder nærmest går i stykker. Så i øjeblikket bruger jeg tiden på mine fantastiske ecolinefarver. Igår og idag har jeg malet papir som er scannet ind og trykt til origami. Jeg har i første omgang foldet de kendte diamanter, men de kan da også sagtens klare en omgang mere. Jeg har en masse farvekombi og "motiver" i tankerne. Synes det bliver rigtig flot med det hjemmelavede papir, så lige nu er det altså der min tid bliver lagt mens hånden heler efter sidste trykkedag.

Aftenens papir. Diamanterne blev så smukke, desværre er det for mørkt nu så jeg kan ikke tage et billede som viser farverne rigtigt. Tror jeg flasher dem i morgen på instagram!


Kommentarer

  1. Kan du ikke linke til webshops, hvor man kan købe de klisternærker på rulle? Vil så gerne have lignende over mit skrivebord

    SvarSlet
    Svar
    1. De fleste er købt via ebay http://www.ebay.com/itm/1000-1-CIRCLE-COLOR-CODED-Label-Sticker-Dot-/230406351911?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35a549ec27 resten er hentet hjem engros fra USA.

      Slet
  2. Hvor ser det bare super godt ud Camilla! Ville det være helt umuligt at bruge latex/nitril handsker som sidder til når du du trykker? Så du kan skåne dine hænder for alt det vand.

    SvarSlet
  3. Tak skal du ha Sine. Jeg har prøvet med forskellige handsker, desværre sætter de alle fugt mærker på det papir jeg bruger. ;(

    SvarSlet
  4. Hvad med at have handsker på for at beskytte dine hænder og så et par bomuldshandsker over dem for papirets skyld??

    SvarSlet
  5. Hvad med at have handsker på for at beskytte dine hænder og så et par bomuldshandsker over dem for papirets skyld??

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg