torsdag den 22. maj 2014

De små detaljer

Efter vi har taget beslutningen om at flytte er det som om jeg ligger mere mærke til de små detaljer her hjemme. Små detaljer som er kommet til og "vokset" frem gennem de sidste 7 år hvor vi har boet i lejligheden. De små detaljer som giver personlighed til hjemmet og gør det til vores hjem. Jeg er spændt på hvordan tingene bliver brugt når vi får et nyt hjem. Fungerer de stadig eller er det noget som hører vores Amager perle til?
Et lille hjørne på mit skrivebord. Koppen har jeg fået af Puk, den smukke pung indeholder alle mine fotos, den er lavet af dygtige Mette og de to sidste er kommet til uden historie.

Jeg elsker alle puderne i vores sofa-seng. Det er hyggeligt at ligge dem tilrette hver morgen og skønt at slænge sig i dem om eftermiddagen.

Smukke sager fra Smukt Brugt og en figur som min mand havde med ind i vores liv.

Mine æsker og vores lækre unger. En hylde i reolen som jeg er vild med at dimse ved.

Et af mine bedste køb hos Smukt Brugt er vores UD skilt som giver så meget personlighed uden at fylde. 
Og selvfølgelig vores gule dør og de gule lamper. Lamperne kommer med videre, døren må jeg vinke farvel til, og måske den bliver malet over? Hvem ved?


6 kommentarer:

  1. Sikke mange fine detaljer. Når man skal flytte, finder og ser man en masse ting, det er lidt hyggeligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er faktisk rigtig hyggeligt. Og så ser man også alt det som skal pakkes ned ;)

      Slet
  2. Tror helt bestemt at "ud-skiltet" ikke passer ind det nye sted ;o)))) - det må du hellere sælge til mig ;o).

    Ej, elsker et hjem med personlighed og er sikker på at I får skabt et mindst lige så hyggeligt hjem igen. Det gode ved at blive ældre er at man bygger ovenpå sin indretning/stil og så kommer det unikke deraf. Glæder mig til at kigge med - og håber for jer at der er god interesse om lejligheden ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg lover at have dig i tankerne hvis det en dag ikke passer ind mere :) Vi har de første fremvisninger i morgen, er spændt på at høre hvad de siger :)

      Slet
  3. Du har så mange fine ting :-)
    Jeg er helt vild med den gule dør og UD-skiltet :-) Jeg må snart komme forbi butikken (men synes, at der er så langt fra Nørrebro og de åbningstider og med de børn, som jeg har!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja du skal da ud forbi en dag! 5 A går næsten lige til døren så er der ikke så langt fra Nørrebro :)

      Slet