#vennerpåtværsafgrænser

Fredag klokken kvart i kvalme kunne jeg ikke sove mere. Havde boblende kriller i maven og en lille knude (det er første gang jeg skal sove væk fra lillebror). 5.45 stod jeg ved metroen, klar til at tage ud til lufthavnen. Kl. 8.45 stod jeg i Zürich og var klar til en skøn weekend sammen med Nola. Og hold nu op vi giver den gas med snak, hygge, gåture, kreasysler, mad, mere snak, kaffe, kage og flere gåture. Det er helt som jeg havde håbet. Vi får set en masse, selv Nola ser nye ting i hendes by, og vi får en masse ideer som vi for en gang skyld har masser af tid til at snakke igennem og udvikle, kassere eller sætte til side. Det er så fedt at have mere end 5 timer sammen!




Igår sad vi på toppen af den højeste bygning i Schweiz med den mest fantastiske udsigt over Zürich, søen og bjergene. Midt under wauw ihh og åhhh blev vi afbrudt af en mail som tikkede ind hos Nola. Hendes design er blevet udvalgt blandt over 1200 i en konkurence hos JYSK. Det er jo for vildt og det skulle fejres med lækker middag og vin. Det vil være så fedt hvis Nola vinder og derfor beder jeg om hjælp til at stemme hendes sengetøj til tops. Følg dette link, vi takker og bukker på forhånd!







Kommentarer

  1. Fantastisk at gense venner - og særligt, når man virkelig får tid til at nyde selskabet. Smukt sengetøj hun har designet, det fortjener at vinde, så jeg stemmer gerne!
    /tina

    SvarSlet
  2. Super I rigtig hygger jer, man må vel godt være lidt misundelig ;O)

    Mona

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det bare som den mest fantastiske weekend ❤️❤️❤️
    Kærlig hilsen Susanne, mitkrearum.dk

    SvarSlet
  4. MIn bedste veninde er canadier. Og i denne uge er vi i Firenze sammen. Det er bare det BEDSTE at gense gode venner på den måde! Rigtig god fornøjelse til dig og Nola...!
    Kh Astrid

    SvarSlet
  5. Tak for en helt fantastisk weekend!!! som er gået over al forventning. Jeg glæder mig allerede vildt til vi ses igen og der svirrer så mange ideer rundt i hovedet :-)
    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :) Det var så fedt at se dit hood og få snakket og tænkt en masse sammen! Det er helt sikkert ikke sidste gang!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg