torsdag den 10. april 2014

Pip gok påskeplim

I år vil der ikke blive pyntet voldsomt op til påske her hjemme, ikke fordi vi plejer at gå æg-amok men vi skal sætte lillebrors værelse i stand og hvis der er noget som ikke passer sammen i mit hoved så er det rod og pynt. Jeg har heldigvis et lille frirum her på Amager hvor jeg tager mig nogen friheder og laver påskepynt til vinduer og forårsgrene. Jeg mener selvfølgelig Lauras skønne butik "Smukt Brugt". I morgen smutter jeg som tidligere skrevet på miniferie hos Nola men jeg har lige nået at lave lidt pynt til butikken. Helt enkle påskeæg udstanset af hjemmemalet papir og hængt op med neontråd. Jeg synes at de sarte påskefarver og neontråden fungerer rigtig fint sammen også selvom vi snart har kogt den sidste suppe på neon.


8 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne :-) Hav en dejlig tur i kreafordybelsens tegn.
    Og tak for sidst - mine påskeæg hænger så fint her og pynter. Måske skal de også have neon-snor...
    Knus AM

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh jo tak! Glæder mig helt vildt men har også bunker af sommerfugle i maven, det er første gang jeg er helt alene væk fra familien :) Selv tak! Det var en super hyggeligt dag!

      Slet
  2. Vi skal jo altså lige have brugt vores stash af neon...! Så du kan da ikke bare sådan lige gøre det umoderne! :) Dine æg er virkelig fine - det er en fed effekt med vandfarverne...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha… ooorrkk jeg har SÅ meget neon at der for mit vedkommende er neon til de næste 10 år :) Meeen mon ikke det er dødt (eller kommet tilbage) til den tid ;)

      Slet
  3. Neon eller ikke neon, så emmer dine opslag af, at du ikke er nærig med dine frembringelser, og DET inspirerer til gavmildhed: "sct Pietro torna in dietro", som jeg fik at vide for mange år siden i Rom (sankt Peter vender tilbage igen) :) ... hvis du forstår.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak! Jeg har lige været inde forbi din blog! Hvor er det fint, hvor er du kommet godt igang og TAK for de fine ord! Jeg er virkelig glad for at kunne inspirere og håber at du fremover vil finde mere inspiration her og i resten af blogland :)

      Slet
  4. De er super flotte :-) Er det ecoline? Og hvor mange gram er papiret? Synes nemlig, jeg har lidt udfordringer med, at papiret bølger..

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker :) De er malet med ecoline på 300 g papir. Maler på begge sider så retter det sig helt. Men ellers har jeg også lidt boble problemer :)

      Slet