On my way...

1. januar skød vi året igang i løb her hjemme. Vi satte os et mål om at løbe 1000 km i 2014. Jeg skrev om det her på bloggen og flere valgte at løbe med. Hvordan går det mon hos jer?
Her har der været gode og dårlige perioder. Vi har været ramt af ca alle de bakterier og vira som har været i omløb, og det har været hårdt men vi er kommet op på hesten igen hver gang og har spændt løbeskoene. Vi er nu nået dertil hvor den ene km tager den anden og  det ikke længere et spørgsmål om at holde lungerne nede i halsen men hvor lang tid der er til solen går ned. Mine ben bliver trætte før lysten til at blive ved forsvinder og jeg løber hellere 7, 9 og 10 end 5.
Da vi startede med at tælle vores km sammen valgte vi at starte ved 1000 og tælle ned. Jeg må sige at det har en meget positiv effekt på os begge her hjemme. Vi tæller ned til noget vi glæder os til. Man kan liiige tage en km mere for så er vi nede i næste 10'er. Det har samme virkning som at tælle ned til jul eller en ferie. Der er noget positivt i den anden ende. Om ca 7-10 ture er jeg nede i 700'erne, jeg glæder mig helt vildt til at kunne skrive 7xx i min bog, og jeg er sikker på at når jeg når til det vil jeg jagte 600'erne.
God tur til jer alle sammen, og hold mig endelig opdateret. Jeg tagger de billeder jeg en gang i mellem tager på mine ture med #påvejmod1000km, måske i vil være med der? Eller bare lure.





Kommentarer

  1. Svar
    1. Tak :) Det synes jeg faktisk også selv ;)

      Slet
  2. Hvor er du god! Jeg er helt faldet af på den.... :-/

    SvarSlet
    Svar
    1. Op på hesten igen :) Der er heldigvis lææænge til næste år! Jeg er faldet af på den flere gange allerede men er kommet igang igen hver gang og det giver energi at vide at jeg sagtens kan komme videre.

      Slet
  3. Du er mega sej! :) Jeg syntes det er helt vildt at du allerede er på 10 km :)

    SvarSlet
  4. Du inspirerede mig til at gå efter et mål på 1000 km løb og roning tilsammen i 2014 og det at jeg har et mål hjælper så meget på motivationen. Om jeg når målet ved jeg ikke, men for hver måned når jeg flere og flere kilometer :) har også lige tilmeldt mig 7,5 km til Alt for damernes løb d 1.6 i København... Måske ses vi der ;-)
    Julie (www.owlicioussisters.com)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sejt! HVor er det fedt at vide. Synes også det er så motiverende at have et helt fast mål som er realistisk at nå. Jeg løber for at løbe 1000 km, ikke for at komme i form eller tabe mig, det er bare helt naturlig bonus ved mit mål :)

      Slet
  5. du er jo simpelthen bare for sej. Jeg har sagt det før og siger det gerne igen!!!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg