Lillebrors værelse #1

Lillebror skal ha sit eget værelse. Ind til videre har han sovet i sin lille seng i fodenden af vores seng i stuen. Han overtager det som før var vores kontor, et lille kammer på 1,70x2,65 m. Men hvor der er hjerterum og bla. bla. bla. I mine tanker var det bare lige at tømme rummet, hive tapet ned, sætte det nye op, ligge gulv og wupti så var det klar til indflytning. Rækkefølgen er sådan set rigtig nok men der er altså ikke noget wupti forbundet med at sætte værelser i stand.
Vi har valgt at ligge linoleum click gulv på hans værelse. Det støjisolere til underboen, det er så taknemmeligt i forhold til snavns og nemt at rengøre og så kører bilerne altså bare bedre på linoleum.
Lillebror er helt vild med processen og følger nøje med i alt hvad der sker der inde. Når døren er lukket står han uden for og kalder Faaraaar. I morgen skulle gulvet gerne være færdiglagt (vi løb lige inde i lidt regneproblmer) og SÅ kan jeg gå igang med at indrette. Jeg glæder mig helt vildt og glæder mig til at se alle de tanker jeg har i hovedet blive realiseret! Og så glæder jeg mig til at lillebror får sit eget sted hvor han ikke bliver jaget væk fra i tide og utide.





Kommentarer

  1. pyha, det er noget af en omgang....for det er sjældent "bare lige". Men det skal jo være skidt før det ........ ;-) Og lillebror ser da ud til at hygge sig vældigt med det, det må da også tælle lidt! hihi
    Glæder mig til at se mere, du har helt sikkert nogle vildt gode ideer :-)
    Og forresten....rigtig god påske!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød. Hn har NYDT at være med til arbejdet på hans værelse. Gået rundt med lege boremaskine og har "hjulpet" alt det han kunne :) Glæder mig til at vise det helt færdige værelse frem.

      Slet
  2. Han er altså en lækkerbidsken! Jeg glæder mig også til at se, hvordan du tryller, for er SÅ inspireret af pigernes værelse, du er supersej til indretning!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak hvor er du sød Mette!! Jeg rødmer helt, og ja lillebror han er lige til at spise og NYDER sit værelse max!!

      Slet
  3. Haha, elsker det billede af din søn oven på kassen med gulvet. Men det bliver da helt sikkert rigtig godt. Synes det er rigtigt spændende at følge med i processen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ja han er virkelig king of the world på det billede! Dejligt du had list til at kigge med :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg