Lillebrors værelse #3

Så kom det sidste gulv på. Farfar har lagt det til UG, og jeg er meget glad. Han kæmpede lidt med varmerør og skæve vinkler, men ikke så voldsomt at jeg ikke vil anbefale andre selv at ligge click gulvet. Linoleum er et "levende" materiale så med tiden smelter rillerne sammen mellem fliserne.
I fødselsdagsgave fik lillebror den fineste udskårne Alfons Åberg som er lavet af en gammel skiltemager der bor ved siden af ungernes faster. Lillebror er vild med den og det samme er hans forældre, den passer perfekt ind på værelset!
Siden jeg i 3. klasse lærte at slå salto hen over en medicinbold har jeg ønsket mig en af de smukke tunge læder bolde. Hos LebenCph har de flere forskellige og jeg har længe haft et godt øje til den ene af dem. Den blev min igår og har fået plads hos lillebror som puf-bold-bord-træningsbold.
Idag går turen til Ikea for at købe en ny skabslåge til skabet på værelset og på mandag bliver de sidste hylder sat op og wupti så blev vi færdige med værelset!
Problemet med at bo småt er jo at man løber tør for rum, for det er altså sjovt at sætte i stand og indrette! Fornemmelsen når billederne inde i hovedet bliver en realitet, I LOOOVE IT!!




Kommentarer

  1. Hvor er det bare blevet godt! Kan godt forstå at du faldt pladassk for bolden, den er virkelig fin!
    Hvis du mangler et nyt projekt på du meget gerne komme lege med mit krearum/kontor. ;-) det trænger gevaldigt til at få en ordentlig overhaling.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, du skal passe på at jeg ikke tager dig på ordet :) Og tak for rosen!

      Slet
  2. Svar
    1. Tak hvor er du sød! Synes også det har flasket sig denne gang! :)

      Slet
  3. Den bold er monsterfed! Hele værelset er faktisk monsterfedt. Hvordan kan du få et så lille rum til at synes stort?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak hvor er du sød Pernille! Er også godt tilfreds med det, og ja bolden, i looooove!!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg