mandag den 21. april 2014

Lillebrors værelse #2

Så er der ellers lige sket en masse på lillebrors værelse. Vi har lagt det gulv som vi har modtaget. Desværre har vi lavet en regnefejl og mangler 1,5 række, men flot ser det ud! Idag har vi fået hængt bogkasser og billeder op. Vi mangler at købe og montere en skabslåge samt sætte hylder op til legetøjskasser.
Bogkasserne har jeg hamstret i netto da de kom til salg første gang. Det har hele tiden været meningen at de skulle ende med at blive til bogkasse-skyline på lillebrors værelse, og det er blevet lige som jeg havde håbet. De er sat i en højde så han kan lege med dem nu, men også vokse sammen med dem og bruge dem de næste par år. Kasserne passer perfekt til alle lillebrors biler og pixibøgerne som ellers lå hulter til bulter i en kurv.
Den smukke planche med insekterne har jeg købt hos Smukt brugt, der er biller på den anden side og jeg tænker at den skal vendes en gang imellem. De to babarlitografier fik lillebror i 1 års fødselsdagsgave og den flotte egetræsramme med stregtegning i købte jeg igår på Finders Keepers.







8 kommentarer:

  1. Væggen med de mange bogkasser og huse, hvor er den bare fin. Lidt som at have sin egen skyline, lige der på værelset. Det er altså super fedt fundet på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak Pernille! Synes også den er blevet super fin og opfylder alt det den skal ift opbevaring, leg og pynt :)

      Slet
  2. Hvor er det blevet flot! Det ser super fedt ud med skylinen og genialt, at de hænger, så han kan bruge dem i sin leg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Ja de er nøje målt ud efter hans højde nu og de næste par år så han også kan vokse lidt med dem :)

      Slet
  3. Jeg er (også) helt fascineret af jeres Babar litografier. Farverne, minderne og stregen, fedt

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt pjattet med dem og har glædet mig til at få dem op! At de så ydermere har fået den perfekte plads og virkelig kommer til deres ret ift farver osv er bare lige i øjet!

      Slet
  4. Hvor er det blevet godt!! Jeg er igen meget inspireret, tak Camilla :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette! Hvor er det dog skønt at få lov til at inspirere!

      Slet