Forventninger til weekenden

Jeg har ikke trykt i længere tid, kun hurtige gaver eller bestillinger fra familie. Tiden er løbet fra mig og lysten til at tilsidesætte noget andet har ikke været til stede. Jeg tegner på en masse forskellige motiver men ingen af dem har taget mig med storm endnu. Jeg øver mig i at blive bedre til at tegne og jeg øver mig i at se motiverne. Oven i hatten har jeg fået vandeksem og døjer med blødende hænder når jeg har vasket for mange rammer af.
I den kommende weekend tager jeg til Zürich for at besøge Nola. Vi skal HYGGE, snakke tryk, tegne, folde papir, snakke mere, HYGGE og meget meget mere. Jeg glæder mig helt vildt og håber på at komme hjem med en masse ny energi til nye (og gamle) tryk, og måske til en masse andet. Når jeg er sammen med Nola flyder energien og fantasien så jeg har store forventninger til min weekend. Følg evt med på instagram, jeg kan med 100% sikkerhed sige at turen vil blive vist i billeder.

Fik trykt en lille smule her til aften, og det var faktisk rigtig fedt! Så der er håb forude, jeg skal nok få fyldt op på min lille shop.


Kommentarer

  1. Sikke noget. Døjer selv med vandeksem og er dum nok til ikke at sætte det en stopper for hæklehyggen (selv om jeg udemærket godt ved, at det er det, jeg burde gøre). Øv. Rigtig god tur - og endnu en gang skal du lige have kæmpe ros for dine flotte tryk. Jeg er den første der besøger butikken, når der kommer nye varer :)

    // Rosa fra garnkusserne.

    SvarSlet
  2. Øv,det var da noget værre noget med dine hænder. Ville det være mulighed for at bruge handsker, når du trykker og vasker rammer så du slipper for al vandet på hænderne?
    Det lyder virkelig fedt at du skal besøge Nola, du må hilse hende rigtig mange gange!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg