Finders Keepers på den anden side

Jeg havde egentlig ikke tid, midt i flytte-om-rod og påskeferie-hygge men der var altså nogen som trak i mig og wupti så sad jeg på jernhesten og hjulede mos Vesterbro og tap1 på Carlsberg. Finders Keepers,  forårsmarked 2014 var rykket til det smukke Carlsberg og hold da op hvor Carlsberg og Vesterbro viste sig fra den lækreste og mest forårsagtige side. Det var super fedt at gå rundt til Finders Keepers på den anden side af boderne og have masser af tid til at se på alle sagerne, snakke med alle de søde mennekser, netværke og købe. Jeg cyklede faktisk afsted med ordene "jeg regner ikke med at købe noget", tsk tsk tsk hvem prøvede jeg at snyde? Jeg faldt dog for nogen helt andre ting end jeg havde forventet. 
Jeg havde glædet mig til at komme forbi Grundled og se på deres smukke enkle smykker og købe et par ørestikker som jeg havde luret på, valgte dog nogen andre da jeg så stod der og skulle vælge. Sådan går det altid.
Ved siden af Grundled tog jeg mig selv i at måbe. Der var svaret på en af mine store Mor frustrationer. Ramn.dk, rammen som kan indeholde 50 børnetegninger. Slut med rod på køleskabet og dårlig samvittighed over ikke at hænge alt op. Nu kan ungerne selv være med til at lave skiftende udstillinger. Jeg er helt pjattet med de flotte egetræsrammer og synes at konceptet er genialt og gennemført fra ramme, til ophæng til kasse. Bum, 3 af dem tak!! Den ene er allerede hængt op på lillebrors værelse med den skønneste tegning i. Det virker til UG!
Til sidst faldt jeg pladask for en Bumbag som simpelthen havde mit navn mejslet hen over den. Så den kunne jeg jo ikke lade ligge. Jeg har allerede siddet og byttet over, sorteret og arrangeret den nye taske. Det er altså bare lækkert synes jeg, sådan at indrette en ny taske.
Jeg kunne ha købt så utrolig meget mere, og har sat en masse på ønskelisten. 
Rammerne fra ramn.dk, det er intet mindre end genialt og samtidig et rigtig flot produkt! Jeg er i hvert tilfælde glad for dem vi har fået her hjemme.

Jeg skulle selvfølgelig hen forbi foof.dk, der var flere nye briller jeg liiiige skulle lure på, åhh men altså jeg bliver bare ikke skuffet! Og altid dejligt at se Tina!

Dejligt med kendte ansigter og så især når det er dygtige Stine Aamose med hendes super fine serigrafitryk og postkort. Altid dejlige med en lille "fagmandssnak" :)

Jeg er store fan af Morten Løfberg. Nyder at følge ham på instagram og er fuld af beundring for hans evner med en simpel kuglepen! Jeg bukker mig i støvet! Skal lige finde den rigtige plads her hjemme og så skal der en Løfberg på væggen!

Min nye bumbag!!! Jeg elsker den! BUM!

Virkelig fine strikkede unikapuder i øko bommuld! Jeg falldt både for de smukke farver og fine mønstre samt det virkelig rammende navn! Jeg har forlagt deres visitkort, men opdaterer så snart jeg finder det!


Kommentarer

  1. Oj, mange fede ting du fik med dig hjem Camilla. Men ja, der gemmer sig mange gode fund!
    Dejligt at vi også lige fik hilst. :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig hyggeligt at mødes :) Ja synes også jeg fik lækre sager med hjem! Og sjovt at jeg tog afsted for at finde et tryk eller to, men kom hjem med alt andet :)

      Slet
  2. Svar
    1. Tak :) Det var et rigtig inspirerende marked, glæd dig til det lander i Aarhus :)

      Slet
  3. Tak for din søde kommentar! Og hyggeligt at se dig! :-) Du skal ikke med til FK i Aarhus?? Kunne være så cool..

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde! Nej jeg har slet ikke søgt noget her til foråret, satser stærkt på at deltage div steder i efteråret :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg