På ekskursion til Lykke Bang

Fredag hoppede jeg på bussen sammen med Dorthe fra byBak. Vi havde lavet en aftale med Anne-Marie som er kvinden bag Lykke Bang. Anne-Marie arbejder med sine fantastiske tryk og textiler ude på det mest inspirerende værksted på Nørrebro. Vi havde fået lov til at komme ud så vi kunne stille 20 (eller 100) spørgsmål til professoren. Jeg lærte Anne-Marie at kende da jeg i sommer var med i "in a box" ude på Carlsberg. Jeg var solgt fra første blik og er helt vild med det Anne-Marie tryller frem, og så synes jeg det er fantastisk at snakke med en som udlever min drøm i et eller andet omfang. Jeg havde lillebror med og han havde ikke samme planer om formiddagslur som jeg havde lagt for ham, så mit fokus var desværre delt, men jeg håber at jeg snart får mulighed for at komme ud til Anne-Marie igen en dag hvor han enten sover eller er ude og lege.
Jeg tog lidt billede på værkstedet, se lige de farver, jeg har lyst til at have hele trykkebordet hængende på væggen. Jeg har kastet min kærlighed på de nye runde puder fra Lykke Bang, og håber at der snart kommer en eller to hjem i stuen.

P.S. Lykke Bang puder forhandles hos Markant som du kan vinde et gavekort til lige her. Jeg trækker lod på fredag den 14. marts.





Kommentarer

  1. Det trykkebord er da for skønt! Jeg har to af hendes runde puder og de er ikke mindre end fantastiske - desuden er kvaliteten i top :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt vildt og jeg fik en barnlig lyst til at kravle op på det sammen med lillebror, men holdt mig i skindet :) har godt kigget misundeligt på dine puder :)

      Slet
  2. Det står også på min drømme-liste at komme ud og besøge hende :-) Det må ose af kreativitet......og så som du nævner; at kunne stille en masse spørgsmål..... :-) Heldige dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi må da bare lave en tur næste gang du er i Kbh ;) Er sikker på Anne-Marie har lyst til besøg igen :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg