Når man for en stund føler sig helt ubeskriveligt forkælet

Sådan havde jeg det forleden dag! Faktisk var der intet ved den dag som spillede. Lillebror var meget syg med høj feber så vi brugte hele dagen på at ligge i fosterstilling. Dog rejste jeg mig en gang for at åbne for posten. En lille lækker turkis pakke med de feeeeedeste briller leveret med brillekærlighed fra foof.dk til mig. Jeg følte mig så møg forkælet og drøn smart trods sovehår, og ingen mulighed for bad.
Jeg har skrevet om foof.dk mange gange, men de kan sagtens klare en gentagelse. Foof.dk er et lille dansk brillefirma som styrer for vildt og styrer lige mod stjernerne! Brillerne koster 995 inkl styrke
(-/+3, højere koster en lille slat mere) og forsendelse, inden du beslutter dig har du mulighed for, helt gratis, at låne 5 par briller hjem og prøve dem på. Det er sgu da smart! Eller du kan komme forbi Smukt brugt, Amagerbrogade 201, på fredag den 28. marts fra 14.00-20.00 hvor det næste brille party løber af stablen.

I januar holdt jeg mit første brille party og var høj flere dage efter. Jeg er vild med konceptet home party, og til briller er det simpelthen ideelt. Der er god tid til at prøve briller, prøve flere, tage et stykke kage og prøve et par mere. Der ud over er der en masse søde mennesker som er gode til at vejlede og komme med kritik, både god og dårlig hvilket gør at man går hjem med de perfekte briller (eller 3 hvis man er mig)
Jeg har efterhånden fået en flot brillegarderobe og elsker hver morgen at skulle vælge de helt rigtige til dagen.
Ud over at du er inviteret til brille fest på amager har du også mulighed for at vinde et par Hope solbriller (uden styrke) i enten blå eller røde. Du kan deltage i brille giveaway lige her, jeg trækker lod på fredag når festen er slut.

Mine nye smukke briller. Modellen hedder Carrington, desværre er min en ener og der findes ikke flere i denne farve. Modellen er super fed, jeg har den nu i 3 farver og elsker dem alle tre, trods sammen model er udtrykket vidt forskelligt.




Kommentarer

Populære indlæg